Blog

Martijn ten Caat keert terug bij Motivo… voor een uitdaging.

  • Partners
  • 2 minuten (378 woorden)

Martijn ten Caat werkte van 2013 tot 2017 voor Motivo. Hij keert na 3 jaar weer terug bij ons. Hij is de nieuwe product owner van de software producten binnen het platform behoud voor de zorg. We voeren een gesprek met hem over deze stap. Een opmerkelijke, toch?

Een opmerkelijke stap Martijn?

"Eerder een logische stap, ik ben prettig weggegaan bij Motivo en had nog regelmatig contact met oud collega’s. Deze kans kwam voorbij en ik was direct enthousiast. Ik krijg veel energie van productontwikkeling. Ook dat je betrokken raakt bij een thema waarvoor wij een software oplossing voor maken. Supergaaf, maar ook een grote uitdaging."

"Die uitdaging ga ik graag aan. Persoonlijke ontwikkeling door buiten mijn comfortzone te werken en leren, dat kan hier. Ik haak in een vroeg stadium aan en dat geeft me de kans om mijn kennis, kunde en creativiteit in het product te leggen. Daarvoor kom ik ‘s ochtends mijn bed uit. ", aldus Martijn.

Speelt de zorgsector een rol in je overweging?

"Ja. Ik vind het steeds belangrijker dat mijn werk van maatschappelijke waarde is en dat mijn werk bijdraagt aan het welzijn van de mensen om mij heen en voor de generaties die na ons komen. Nu ik hier de eerste weken aan de slag ben krijg ik verrassend veel energie van de zorgsector. Wat kunnen we hier een verschil maken en wat is er veel aansluiting met onze ideeën."

"Vooral de HR kant van de oplossing spreekt me erg aan. Er is zoveel te winnen alleen al met onze software ter ondersteuning van een goede preboarding en onboarding en daarmee het behoud van medewerkers in de zorg."

De grootste uitdaging

"Bij ons is nu de grootste uitdaging om ons team te laten draaien en software producten op te leveren waar onze visie in vertegenwoordigd is. Ik ben er niet bang voor dat onze producten niet gebruikt gaat worden. De behoefte is daarvoor te groot."

"De toekomst van mijn eigen rol, die van product owner, zie ik met vertrouwen tegemoet. We hebben een goede productvisie, top ontwikkelaars en genoeg klanten waar we mee kunnen klankborden."

"Daarnaast lopen er hier veel vakidioten die hetzelfde naar de toekomst kijken, daar wordt het een stuk eenvoudiger van. Mijn eigen ontwikkeling past daar zeker bij!"

Martijn ten Caat


Oei, we groeien... en ik ook!
07okt

Oei, we groeien... en ik ook!

14 jaar, dat is de leeftijd van Motivo. In de jaren zijn wij gegroeid van een driemansformatie naar een bedrijf van ongeveer 20 man....

Cibap Next sluit zich aan om creatieve en IT-sector te verbinden
08sep

Cibap Next sluit zich aan om creatieve en IT-sector te verbinden

“In de werkpraktijk hebben creatieve professionals en software developers veel met elkaar te maken”, vertelt directeur Cor de Koning van...

Reacties

Log in om de reacties te lezen en te plaatsen

Mede mogelijk gemaakt door